Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Briselski sporazumi, „makedonski scenario“ i srpska bruka

Komentari (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 17 maj 2017 11:03
.....
U najkraćem, pretplatnici te „naše“ mobilne telefonije (a to su praktično svi Srbi sa severa Kosova i Metohije), moraju sada sklopiti nove ugovore sa tom Telekomovom „ćerkom firmom“, koja, je li, radi po kosovskim zakonima. A da bi mogli potpisati ugovore, potrebna im je lična karta izdata od prištinskih vlasti – a da bi dobili tu ličnu kartu potrebno je da imaju državljanstvo „Kosova“. I tu se krug zatvara. Dakle, da bi mogli ostati korisnici „svoje“, tj. naše, srpske mobilne telefonije, od naših sunarodnika se traži da se moraju odreći srpskog državljanstva i integrisati u pravni sistem „Kosova“, čemu su se inače godinama protivili i doskora uspešno odolevali.


Tuga zbog činjenica, bravo zbog napisanog!
Preporuke:
173
7
2 sreda, 17 maj 2017 11:26
ZR
Bravo za Đorđa, ogoljeno do koske:

"Teško je zamisliti gore, drastičnije i veće poniženje. I gotovo da je nemoguće zamisliti veću i besmisleniju izdaju. A da se pri tome zauzvrat doslovno ništa nije dobilo – osim ukoliko se dobitkom ne smatra to što je jedna ekipa socijalnih i političkih marginalaca došla u priliku da upravlja državom."

Ostaje još da režim odradi prijem "Kosove" u UN, nakon toga problem može da se stavi ad akta na duže vreme.
Preporuke:
127
5
3 sreda, 17 maj 2017 12:18
mala primedba
"neka srbuje i bori se protiv „Velike Albanije“ na Kosovu i na jugu Srbije – ili makar u Briselu – a ne po izjavama za štampu i beogradskim tabloidima."

Ovo je ključno. Dodao bih da oni koji svoje veliko srpstvo dokazuju pljuvanjem studenata koji su pokazali protestom protiv diktature da se ne mire sa samoproglašenim kraljevima slobodno odu do Kosova i nasele se tamo pa neka tamo srbuju protiv Tačija i Haradinaja.
Preporuke:
91
5
4 sreda, 17 maj 2017 12:50
Ubitačno jako
U svakom slučaju, ko ne želi, neće ili ne sme da govori o Briselskim sporazumima (međunarodno važećim i potpisanim od strane ove vlasti), neka mi ne galami mnogo ni o „Tiranskoj platformi“. Ko ćuti o onome što se dešava u Severnoj Mitrovici, Peći i Preševu, neka se ne junači i ne vitla sabljama po Skoplju. A ako ima nešto da kaže i poruči Albancima, eto mu Rama, Mustafa, Musliju, Tači i Haradinaj, eto mu Prištine, Podujeva i Kosovske Mitrovice, pa neka tamo kaže to što ima, neka srbuje i bori se protiv „Velike Albanije“ na Kosovu i na jugu Srbije – ili makar u Briselu – a ne po izjavama za štampu i beogradskim tabloidima.




Britko, važno i apsolutno tačno.
Preporuke:
102
5
5 sreda, 17 maj 2017 14:04
Srki
pa Vucic je lepo preko Djurica porucio! To je samo Kosovo kao geografskki pojam! Sada ce Srbi sa S.Kosova lepo po osobnu u geografski pojam ...
Preporuke:
74
3
6 sreda, 17 maj 2017 14:11
boban
Briselskim sporazumom lokalni Srbi su direktno prebaceni u dijasporu.Oni vise ne zive u Srbiji, nego u drzavi Kosovu.To je omoguceno ,legalizovano i potvrdjeno potpisivanjem briselskog sporazuma.
Sva druga objasnjenja,misljenja i analize su samo podmukli pokusaji da se zataska ta uzasna cinjenica.
Preporuke:
86
2
7 sreda, 17 maj 2017 14:15
Predrag
Zaev je (kakav takav) danas 17.05.vec dobio mandat za sastav nove Vlade RM! A sto se tice simpatija prema Grievskom,mislim da si i SNS I VMRO clanovi evropse alijanse tzv. Narodnoh partija (a tu je i partija njihovog prijatelja Kurca iz Austrije),te je njihova obaveza da budu solidarni i da jedni druge "brane" i podzavaju!
Preporuke:
44
5
8 sreda, 17 maj 2017 14:22
Dejan
Sve se ja slažem sa ovim, samp mi nije jasno čime je Zoran Zaev zaslužio da ga mi ovde branimo? Zar nema dovoljno već jaku podršku zapada i Albanaca?
Preporuke:
55
26
9 sreda, 17 maj 2017 14:27
Ex oriente lux
Svetlost dolazi sa istoka.
Preporuke:
63
9
10 sreda, 17 maj 2017 14:33
Oko marginalaca i "elite - od sankcija, pa do dan danas ...
Kriviti marginalce za ono sto je pripremila i (cinjenjem i necinjenjem) sprovela beogradska "elita" nije ispravno.
Oni su samo popunili upraznjeno mesto koje im je ta "elita" ustupila radi svog komfora.
Cast izuzetcima, ali ne i nekim "ni ovamo, ni onamo" polutanima.
Preporuke:
30
4
11 sreda, 17 maj 2017 14:48
penzioner Cviko
I Đorđu, žučna kesa je prepuna muke. On kao i mnogi drugi, nažalost manjina, upozoravali su na ovakav razvoj situacije ali glasačka većina gleda samo TV i razmišlja sa TV-om, pazeći da što god ne propusti. U TV-u je istina!!! U takvoj situaciji, vest "pištolj novina" da su Rusi upozorili da će Albanci krenuti na jug Srbije, početkom juna, dobija na vrednosti. Ako nas napadnu, to će biti završnica ove vlasti a i razmišljanja 30% većine koja je izabrala ovu vlasti. Drugog izlaza iz ove situacije nema. Da li Vam se ovo dopada ili ne niko vas ne pita. Šta da se radi? Imate dve mogućnosti. Prva je da razmišljate kao TV. Sve je lepo i druga da se suočite sa gorkom stvarnošću. Naravno, u tom slučaju morate isključiti TV i umesto ekrana pogledati istini u oči. Dalje, zavisi od Vas...
Preporuke:
51
6
12 sreda, 17 maj 2017 15:09
ZEMUNAC
Kakva dobra analiza nacina na koji aktuelna vlast manipulise citaoce PRIKRIVANJEM ISTINE u medijima!U ISTO VREME,gdin Vucic je u KINI i botovi u "Politici" i na "B 92" utrkuju se u pohvalama.I ja sam za saradnju sa Kinom i Rusijom!Cak sada i gdin PUTIN kaze da nase prijateljstvo sa tim zemljhama ne steti EU!"Nije stetio" ni JUZNI TOK,no iz SAD je stigla grupa kongresmena u Bugarsku i lobirala da se sve zaustavi!Ako KINA zaista zeli da otkupi sav visak hrane,a to moze da pokrene zapustenu provinciju i otvori hiljade radnih mesta u poljoprivrednim komunama!TO zNACI DA nije potrebno da se nase oranice,zbog popglavlja EU,nude strancima na otkup!MMF unistava male proizvodjace!Ali TU JE ponuda iz KINE,uz dobru organizaciju otkupa,ako to Vlada uopste i sme da uradi,pod ucenama MMF i EU!Ostavimo ANALIZAMA ono sto je realno gotovo izgubljeno,KOSOVO,a zastitimo ORANICE i teritoriju od rasprodaje strancima,SVIM SREDSTVIMA!Prvo su predali KOSOVO,a SADA PREDAJU I SRBIJU!Dole marionetska Vlada!
Preporuke:
51
6
13 sreda, 17 maj 2017 15:11
Na nasu zalost
Za njih, svetlost stize iz Amerike, a ovoj pak iz Evrope. Za vecinu postenih ljudi svetlosti nema u robovlasnickom kapitalizmu. Sta cemo sad?
Preporuke:
38
6
14 sreda, 17 maj 2017 16:07
Ništa nie slučajno
Sve i da nije problem oko izdaje Kosova, ostaje činjenica da Srbija NIKAD nije imala nesposobniju, prostačkiju i nekompetetniju vlast. Od nesrećnog Đurića pa do Stefanovića, Malog i sl. ne možete u Vučićevom okruženjeu naći NIKOG ko je svojim znanjem i stečenim autoritetom van pol. neko i nešto u ovom narodu. Naprotiv, ne samo što su nesposobni, prostaci i nekompetentni, iza svakog od njih se vuku afere o stečenim diplomama, parama, pozicijama i vezama sa kriminalcima. I umesto da budu po zatvorima, duševnim bolnicama ili na marginama društva oni zaseli na čelo Srbije, tj. ono što je još preostalo od nje. Mnogi bi rekli OLOŠ ali ja kažem pre smo mi ološ jer smo dozvolili tako nešto.
Preporuke:
73
5
15 sreda, 17 maj 2017 16:16
Causa Spectandum
Jos malo pa propalo.
Preporuke:
31
4
16 sreda, 17 maj 2017 16:34
snsbot
Nije baš sve u tom svetlu u kome ste izneli sve probleme prouzrokovane velikoalbanskom hegemonijom i delovanjem centara moći koji stoje iza nje.
Preporuke:
11
15
17 sreda, 17 maj 2017 16:43
Aleksandar Mihailović
Još nerazumnije od odluke da se na mala vrata KiM predaje otimačima, secesionistima i okupatorima pljačkašima basnoslovnih resursa, je razmišljanje fanova pučističkih vlasti pod Arčibaldom koje su prvo prodale sve predsednike i generale zaslužne za realizaciju R1244, koji bi zahtevali i realizaciju iste, i za džabe pustili 2.500 najokorelijih terorista i zločinaca, čime je skoro toliko zarobljenih na njivama, ulicama i po bolnicama prepušteno zlotvorima na milost i nemilost i pretvaranje u rezervne delove za nalogodavce i one koji su platili sramni kontrarevolucionarni i trojanski puč u cilju rušenja i za zelenim stolom ubijanja i komadanja Srbije, te svaljivanje krivice na one koji su za razliku od kukavica koje su rušile Srbiju istu branile. Samo naivni, neznalice, ostrašćeni i oni koji su upravo ti koji su radili za interese okupatora i pljačku Srbije mogu da "ne znaju" ko je izazvao, nametnuo i platio ratove na prostorima bivše YU i koliko života i svega drugog to narod košta.
Preporuke:
37
11
18 sreda, 17 maj 2017 17:07
Perica
Razgovor Gruevskog i Vucka pre par meseci:

Vucko: Izgleda da si se malo presao pa su te pustili niz vodu..ha, ha, ha..
Gruevski: Samo se ti smejuvaj..tukaj ce i tebi doci mackata na vratata..
Vucko: ..pa mozda si i u pravu..nikad se ne zna..sad cu ja da uhvatim Informer i Pink da trube o "makedonskom scenariju"..
Gruevski: A ja cu da optuzim izdajnike da hoce da daju sve na Albancite...
Vucko: Ja cu te podrzati preko medija u Srbiji a ti mene kada bude bilo potrebno..
Gruevski: ..ali VMRO je oduvek bila za Bulgaria a protiv Srbija a ovi Albancita bijahu u mojoj vladi?
Vucko: Ma nista se ti ne brini..ako su mene izabrali u najvecoj ekonomskoj, moralnoj, politickoj i drustvenoj krizi, majmun..,mislim narod, ce da poveruje sve sto im serviram..
Gruevski: ..ajd da probuvamo..jer ako Zaev pobedi ja odoh u corkata..a ni ti neces bolje da prodjuvas..
Vucko: Znam..zato daj da te odbranim a posle ces ti mene..

Zakljucak: prvi deo nije uspeo..nece ni drugi!
Preporuke:
56
3
19 sreda, 17 maj 2017 17:28
siniša, profesor siniša
Kao prvo ja bih rekao da narodni poslanik nikada nije "mali" i beznačajan.

Na primer ako je neko narodni poslanik i član odbora za poljoprivredu on nije dužan niti treba da lično uzore sve njive po Srbiji, ali ako kaže da bi i taj odbor mogao da se angažuje da stručni instituti ili fakulteti učestvuju svojim savetima o tome kad treba početi oranje ili sejanje pa taj poslanik podrži takvo mišljenje, a suprostavi se nekom drugom koje je utemeljeno na upotrebi GMO onda to sigurno nije ni "malo", a ni beznačajno.

I to će se ili zapamtiti ili ostati zabeleženo.

Ili ako je u odboru za spoljnu politiku pa ustane i kaže, spoljna politika ima smisla ako tretira pitanja bezbednosti Srbije i geostrateška pitanja koja imaju značaj za Srbiju, pa bila ona na liniji neutralnosti ili članstva u NATO, a nikako da je centralno pitanje regionalna stabilnost koja se ne kreira u Srbiji i nema nikakvog smisla ni koristi time se baviti.

Tada oni koji donose odluke ne mogu reći nismo mi to znali.
Preporuke:
18
2
20 sreda, 17 maj 2017 17:58
Zoran
za Dejana: pitanje koje treba postaviti je: sta je to Gruevski uradio Srbiji da bi Srbija bila na njegovoj strani u toj nesrecnoj makedonaskoj krizi? Kada pogledate njegov doprinos razvoju makedonsko-srpskih odnosa, lista je zbilja impresivna: ekspresno priznavanje "Kosova" kao nezavisne drzave, glasanje za prijem istog u UNESCO, sikaniranje i teranje na visegodisnju robiju vladika Srpske pravoslavne crkve (jedine kanonske Pravoslavne crkve u Makedoniji)...Najbolji su bili komentari koji su kao preduslov podrske Zaevu trazili njegovo povlacenje priznavanja nezavisnosti "Kosova"! Dakle, podrzavamo onog koji je tu "nezavisnost" brze-bolje priznao i poslao "ambasadora" u Pristinu a protiv smo onog koji tu odluku nece povuci. U svakom slucaju, podrska Srbije Gruevskom je sumanuta, patolosko-mazohisticka i protivi se zdravom razumu, otud blaga podrska Zaevu kao pobedniku demokratskih izbora koji je uspeo da sastavi parlamentarnu vecinu, nije nelogicna, jos manje neracionalna.
Preporuke:
31
5
21 sreda, 17 maj 2017 18:19
@Dejan
citaj malo bolje komentare, niko nije branio Zaeva ili mu aplaudirao, ofvde se napada 'politika' vlade koja sumanuto brani Gruevskog, neprijatelja Srbije.
Preporuke:
25
4
22 sreda, 17 maj 2017 19:03
Ali ipak :)))
Potpisujem sve sto je Djordje napisao, kratko i sveobuhvatno, sve receno!

A nismo li ja i jos neki malobrojni citaoci na NSPM mesecima pisali SVE ovo isto o situaciji u Mkd, i ko je ko tamo ??

Izgleda jesmo, a svi koji su lupali minuse i bili ,,mudri,, i ,,geostratezi,, sad neka se pokriju usima!

Da, Djordje je jos nesto rekao kao nevidljivi podtekst, da imamo mi interesa dole u Mkd i da njih NECEMO ostvariti sa ,,jakom,, i ,,ne-siptarskom,, Mkd. Bolje nek su svi okolni makar i ,,braca,, STO SLABIJI, nego jaki pa da nam ,,pomazu,,.


I sta bi ,,strucnjaci,,? Eto Zaev na vlasti, Srbi po Skoplju i Mkd posle 11 godina TERORA I OKUPACIJE, SLAVE!
I bugaraski i ,,anticki,, tzv. ,makedonci, su PORAZENI ZA NAVEK! Konacno je svaka sansa za bugarsko (i pod maskom ,,makedonije,,) delovanje i kod Vardara i prema Moravi, UNISTENA!

Pobednik (Pro-srbski i pro-grcki Zoki Zaev i amerikanci) ce surovo zbrisati porazene, zivi bili videli
Dugorocno jedna Velika Pobeda za Srbe!
Preporuke:
13
21
23 sreda, 17 maj 2017 19:08
Turas
Gospon Vukadinoviću , nastavlja se demagoška politika pritvornosti , licemerja sa kojom su se srodili. Ta politička forma je postmiloševićevska , tačnije đinđijevska . Nju je postavio i daljeje održava zapad sa njihovim kompradorima na vlasti u Srbiji . Što je srbsko "sobranje" izmaklo , to je zato što izgleda u Beogradu nema srba a u unutrašnjosti su u "rasejanju" .
Preporuke:
33
5
24 sreda, 17 maj 2017 21:58
Neša
Svakom ko ima imalo razuma potpuno je jasno da je zvanična Srbija predala Kosmet, sve mimo toga je zamajavanje. Predala je i Vojvodinu, to shvataju samo oni koji u njoj žive i imaju mogućnost da stvari percipiraju na osnovu stanja na terenu, a ne na osnovu priča partiokratije. Vojvodinom se uveliko propagiraju razne izmišljene vojvođanske vrednosti posebnosti koje ih odvajaju od Srbije. Biti Srbin u Vojvodini je nepoželjno. Sve nacije imaju veća prava od srpske.
Preporuke:
25
3
25 sreda, 17 maj 2017 22:00
Observantes
Bitna je geneza cele priče i naravno da je bitna njena posledica (ovo danas). Nivo homogenizacije protiv Srba je konstanta naspram Srba koji su dvodecenijskim maltretiranjem od spolja i od uznutra evoluirali u "avangardni" neegzistencijalizam. Posledica je da lokalni miševi i miševi u okruženju grickaju bivšeg slona. Otuda potpisujem komentar @Aleksandra Mihailovića, koga pozdravljam!
Preporuke:
22
2
26 sreda, 17 maj 2017 22:43
EU vs RUS
Zajevu daju podrsku Albanija i Evropa (Rama I Mogelini), Georgijevskom Rusija (Putin) i Srbi u Makedoniji. Za one koji ne razumeju sta se tamo desava...
Preporuke:
16
15
27 sreda, 17 maj 2017 23:03
Zvonimir Bgd
Ovaj tekst g.Vukadinovica razumeo sam kao kritiku licemerja Vucicevih "patriota". Gledano u tom okviru, autor ima poentu. Pogotovo kada u vazduhu visi pitanje da li su to i kakvi patrioti.

Ali, postoje i rodoljubi u koje ja sebe neskromno svrstavam, a koji su i protiv Vucica, ali i protiv Zaeva.

Nabrojane stete koje smo mi Srbi od Grujevskog imali su evidentne i to su cinjenice koje je nemoguce negirati. Medjutim, u politici postoji nesto sto se zove 'evoluiranje' koje moze ici u 2 pravca: ili u dalju izdaju nacionalnih interesa, ili u korigovanje politike u pravcu rehabilitacije tih interesa.

Ja i dalje smatram da je svaka saradnja sa zahuktalim albanskim nacionalizmom NAJVECE ZLO koje pogadja ne samo Makedonce, nego i Srbe. A Zaev je tipican predstavnik te "nove" PROALBANSKE tj. proNATO politike.
U ovom trenutku, kao nesto najaktuelnije, Grujevski je manje zlo od Zaeva i zato je steta sto je odbacen u korist novog premijera Zaeva.
Preporuke:
27
9
28 četvrtak, 18 maj 2017 00:39
aleksandar
Nisam čuo da bilo koji Srbin podržava politiku Gruevskog koja je u svim parametrima bila antisrpska. Ali samo naivni mogu da poveruju da će politika prema Srbima Zaeva biti drugačija.
Suština je u tome da se naš srpski stav prema BJRM svodi na to da navijamo za manje zlo.
Zaev je svakako napravio neki dogovor sa Arbanasima. Inače, ne bi dobio njihovu podršku, niti bi ga podržavali "zapadni prijatelji". Sa Zaevom jača Arbanaški faktor, a to zakonito ne može biti u našem interesu. Čudi me da Vukadinović polaže nade da će Zaev biti "neutralan"po pitanju Uneska. Nemoguće.
Preporuke:
22
10
29 četvrtak, 18 maj 2017 01:49
mafija i ovde i tamo
Neki komentatori kao da se opet prave nevešti. Ne radi se ovde o Zajevu. On je takav kakav je, i kao što kaže Đorđe, ne treba od njega očekivati čuda. Ali ovde se radi o nečem drugom što je Đorđe lepo raskrinkao - bgd. bagra brani skopsku bagru i sabraću kriminalce. To je ta osovina Milo-Grujevski-braća Vučić. U igri su sigurno cigarete, a možda i još nešto belo, belje... A neki se ovde samoobmanjuju nekim geopolitičkim pričicama za naivne.
Preporuke:
24
1
30 četvrtak, 18 maj 2017 01:58
Boba
Ako Makedonska magla služi vlastima da kriju svoja nepočinstva to je pre svega signal da im ne treba podlegati i tu je g. Vukadinović u pravu.
Fokus trebas držati na preprodavcima magle na vlasti a o fikusu 'makedonskom Zahebu'? On sam govori o sebi i budućnosti ovog makedonskom 'makro(n)a':

Zaev - "Drago mi je što smo svi zajedno na našoj agendi za punopravno članstvo u EU i NATO. "
Preporuke:
10
1
31 četvrtak, 18 maj 2017 07:01
Čelava Kljusina@Ali ipak :)))))))
G-din Vukadinović je izneo svoj eksplicitni stav ali on nije šampion podlosti kao ti, to je tvoje zanimanje , takav ti mentalni sklop...kako tvoj Bakir...
Preporuke:
12
5
32 četvrtak, 18 maj 2017 07:38
karađorđe
vučić se plaši masovnih protesta,tj.reprize 5.10-2000.
Preporuke:
15
4
33 četvrtak, 18 maj 2017 10:07
Nije analogno poređenje
Zajev mu više dođe kao Čeda. On čak nije ni kao Janković a kamo li Vučić. To je razlika. Ne može manjina da napravi smisleno juriš nego tesna većina. Milo već godinama prevladava autentične crnogorce albanskim glasovima.
Preporuke:
16
3
34 četvrtak, 18 maj 2017 10:37
Saša
Poštovani gospodine Vukadinoviću,Da biste do kraja razjasnili izdaju aktuelne vlasti,neophodno je pozabaviti se i poslovnim (narko ) vezama političara sa ''Kosova'',Srbije i Crne Gore. Dveri i DJB su govorili o tome,dokaza ima,pišite,objavljujte,raskrinkavajte...Dok Srbi boluju od NOJ sindroma,zabijaju glavu u pesak,državu im rasprodaje politička mafija.Koristan link za otrežnjenje:https://www.youtube.com/watch?v=FoXa_I2VB3o
Preporuke:
15
1
35 četvrtak, 18 maj 2017 10:40
»Boško« ░
Pitam se šta bi ovdašnji podržavaoci VMRO-a i juriša na Sobranje rekli da su, pre nekoliko nedelja, beogradski demonstranti na sličan način upali u zgradu skupštine i pokušali da linčuju predstavnike skupštinske većine? Ili da, na primer, sutra, građani ogorčeni najnovijim izdajničim potezima vlasti ulete uvladu ili parlament, povrede Vučića, Dačića, Drecuna... i raščupaju kose Zorani Mihajlović?

Mislim da treba da "okrenemo tezu".

Šta će se dogoditi i šta će uraditi "napredni socijalisti" kad izgube sledeće izbore.

Vučićeva i Dačićeva izdajnička, teroristička i pljačkaška vlast jasno govore šta će uraditi dajući primer "makedonskog scenarija", i da su spremni i na krvoproliće da bi oni nastavili da izdaju i pljačkaju Stradiju.

Mislim da čak i najveći optimista ne može da zamisli narcisoidnog egomanijaka Vučića da izađe na televiziju (kao Milošević 6.oktobra) i prizna poraz i krađu izbora.
Preporuke:
19
33
36 četvrtak, 18 maj 2017 16:25
Jugoslavija
Zanimljiv tekst g. Vukadinovica. Moram priznati da sam smetnuo s uma Zajevljevu izjavu o Unesco sto je svakako vrijedno podsjecanja.

Vrijedno paznje je i da se u vise navrata mogla primijetiti i Putinova ili ruska podrska vmro-u.

Takodje vrijedno paznje je i kako su neki komentatori primijetili Zaevljevo surovanje sa Albancima. No to do nedavno, kako navodi Vukadinovic, nije bilo strano ni celnicima vmro. Posebno kad je u pitanju odnos prema Srbiji i Srbima.

Ja sam imao takodje prilike da se uvjerim da je Zaev imao vrlo srdacan susret sa cuvenim razbijacem Jugoslavije Stjepanom Mesicem.

Nit valja Zaev niti ovi drugi. To je jedino sto je sigurno. Medju Makedonskim narodom vjerujem da jos uvijek ima iskrenih prijatelja. Mada nove generacije zamjenjuju stare i kod nas i kod njih tako da to polako ali sigurno nestaje. Da cemo mozda imati novih prilika za prijateljstvo i eventualno neko udruzivanje nije iskljuceno. Velikoalbanski hegemonizam vec je to pitanje stavio na sto.
Preporuke:
12
2
37 četvrtak, 18 maj 2017 17:35
Praskozorje
Kao i uvek g.Vukadinović je jedan od retkih koji govori o suštini stvari.I upravo je sve ovo tačno.Kada se ovo sve ovako lukavo čini i kada ide polagana predaja Kosova i Metohije posle više nije ni važno da li će ga priznati.Već su sve učinili da srpski narod nateraju da poslušnost izmišljenoj državi.Upravo su takvi kao Cvijanović, Anđelković,Dejan Vuk Stanković itd.najljigaviji i najperfidniji.Zašto?Zato što mogu da zbune najveći broj ljudi i obmanu ih.Imaju zadatak da narodu sklone iz vidnog polja suštinu.Pa štetan potez tumače kao borbu vlasti protiv teškog pregovaračkog položaja.Po katastru iz 14 veka 80 procenata zemlje je pripadala Srpskoj pravoslavnoj crkvi na tom prostoru.Mnogim takozvanim stranim demokratskim vladama to pravno znači kod njih u njihovim zemljama ali ne i u našoj zemlji
Preporuke:
11
3
38 četvrtak, 18 maj 2017 18:12
Praskozorje
I još dodatak.Nedostaje nam suštinsko i pravno razmišljanje.Trebalo bi razmišljati dugoročno u pravcu gradnje države i institucija.I par predloga samo ukratko koliko je to moguće.Kao što reče autor teksta (možda i čita komentare) ljudi pitaju često a šta je tvoj predlog.Ujedinjenost državotvornih snaga,crkve,sindikata,studenata,kada protestuje zdravstvo ustaju taksisti,studenti.Zatim formiranje pravnih timova za besplatnu pomoć narodu u borbi protiv komunalne policije, izvršitelja itd.Dok ne dođe trenutak na jednoj strani oni a na drugoj narod i SRbija.I važan predlog,organizovati u svim gradovima sakupljanje preko sto hiljada potpisa i svaki akt koji je donet protiv naroda,svaki zakon pokušati osporiti na referendumu.Znači potpisi se predaju Skupštini Srbije i prema Ustavu moraju da daju na referendum.Ukoliko ne urade ostaje ipak trag koliko je ljudi bilo protiv naprimer Zakona o radu.Zatrpavati ih takvim inicijativama.Vlast će pogađati kada im pravo stoji nad glavom.Barem pokušati Razmislite!
Preporuke:
8
3
39 četvrtak, 18 maj 2017 18:37
Zoran Popović
Sve je relativno. Važno je samo šta zastupaš ili za čije interese radiš. Onda se tumačenje upada u parlamente tj. skupštine drugačije prestavlja. Kakvo je onda, ako je ovaj upad u skupštinu Makedonije puč, bilo paljenje skupštine u Srbiji 2000. godine.
Preporuke:
8
4
40 četvrtak, 18 maj 2017 21:51
voja
Ovi ISTI ljudi prave stetu decenijama, a narod ponovo, u jos vecoj meri to podrzava. Koliko poraza, ponizenja neuspeha su naneli Dacic i njegov SPS, Vucicev i Nikolicev SRS/SNS. Odrzavaju se na vlasti tako sto stalno izazivaju osecaj nesigurnosti, pa se narodu cini da ne sme da se buni jer je sitacija (u Makedoniji, na i oko Kosova, u Siriji, Ukrajini, izbeglice sa Bliskog Istoka, ekonomska kriza itd) teska, nestabilna. Pri tom vrlo lepo sebe prikazuju kao jedine sposobne i odlucne da sve rese, dok opoziciju prikazuju kao nesposobnu ili izdajnike. Ismevali su prestolonaslednika Karadjordjevica, Kostunicu, crkvu, celu gradjansku klasu. Tako nam na TV svaki dan policajci, generali, Lazanksi, Drecun, Lucic, Seselj pricaju kao da sve znaju a niko ih ne pita, kad tako sve znaju zasto su nas doveli u ovakvu mocvaru. Velikim silama ovo savrseno odgovara, malo nemira i nestabilnosti i nesposobna, cinicna i netolerantna elita bivskih komunistickih vlastodrzaca koja kao brani nacionalne interes
Preporuke:
5
6
41 četvrtak, 18 maj 2017 22:16
Bojan, Priština
Malo je reći da su Vučić i njegova banda ološa - samo izdajnici.

To je najgori i najogavniji izdanak ljudskog roda. Ljudi lišeni svake čestice morala.
Preporuke:
24
3
42 četvrtak, 18 maj 2017 23:07
Atena
Cudi me sto niko nije primetio stvarni razlog ,podrske, naseg rezima Gruevskom. Radi se samo i iskljucivo o licnom animozitetu poremecenog Vucica prema Zaevu koji se usudio da se umisljenom ,Titu, ne divi dovoljno. To, a ne neka ideologija, je jedini motiv kretenastih izjava svih poltrona ministara nase vlade. Da obozava Vucica, bio bi Zaev ,nas prijatelj,. ON je mera svega
Preporuke:
7
4
43 petak, 19 maj 2017 04:57
»Boško« ░
Bojan, Priština
Malo je reći da su Vučić i njegova banda ološa - samo izdajnici.

To je najgori i najogavniji izdanak ljudskog roda. Ljudi lišeni svake čestice morala.


A šta si očekivao od otpada od Srpskog naroda koji je držao Srbe pod komunistikom okupacijom prvo sa Brozom a onda sa "bračnim parom Čaušesku"

Sve što sada rade već je urađeno u prošlosti, jer "deca komunizma" završavaju šta su im "roditelji" započeli
Preporuke:
6
13
44 petak, 19 maj 2017 10:33
Bojan, Priština
Kumunisti, kakvi god bili, oni su imali neku ideologiju, mnoga su zla činili iz zaslepljenosti njome ali za njih se može vezati i niz pozitivnih dostignuća.

Dok ovi ni u šta ne veruju, prave nam veliku Albaniju zarad sitnih pljački i lopovluka nad ovim narodim koje im njihove gazde i mentori dopustaju.

Bezumnici ne znaju da će zzbog svinjarija koje danas prave, ova današnja deca da sutra ginu i gube glave i da svo to ide na njihovu dušu.
Preporuke:
15
2
45 petak, 19 maj 2017 18:57
Bora
Sta je Srbija dobila sa tkz.briselskim dogovorima? A dala je sve sto se od nje trazilo!U javnosti se zeli predstaviti naka druga realnost ali cinjenice govore...stvaranje granica,ukidanje svih institucija R.Srbije na KiM,registarske tablice,registracija mobilne telefonije po zakonima Kosova,pozivni broj,neophodnost vadjenja kosovskih dokumenata...Kosovskim vlastima (sa njihovim sponzorima) vise nije potreban nikakav dogovor sa R.Srbijom!Ulazak u UN nije moguc cak i da Srbija prizna nezavisnost Kosova jer u savetu bezbednosti su Kina i Rusija koje to ne priznaju.Znaci maksimalno se uzelo sve ono sto Srbija moze da da a zauzvrat nije se dalo nista!Pa bravo za pametne pregovarace,sto bi rekao Marko,fudbalskim recnikom, vodimo ali sa jednom velikom nulom!
Preporuke:
4
1
46 subota, 20 maj 2017 08:27
Mitrovcanac
Vukadinovicu,
Umjesto rijeci izdaja realnija je rijec politicka nemoc.Sto se Makedonije tice niste valjda ocekivali da ce Albanci sjedeti skrstenih ruku ,bez obzira sto ste svi redom davali podrsku jednoj fasistickoj stranci.
Srpska politika je generator svih problema na prostorima bivse Jugoslavije.
Tragikomicno je gledati politicare iz Srbije kako se predstavljaju mirovnjacima.To vise nigdje ne prolazi.
Preporuke:
2
7
47 ponedeljak, 22 maj 2017 07:42
Dane
Tekst je odlična analiza koja pokazuje da svet nije crno-beo, tj. da nije bar toliko crn neko koga je vlast u Beogradu proglasila crnim - Zaev, niti je cvećka onaj koga su proglasili cvećkom - Gruevski. Moram priznati da su mi neke važne stvari ovde bile nepoznate, između ostalog i to koliko je dugo Gruevski bio na vlasti, iz prostog razloga što me to nije interesovalo do sada. Sigurno da ni većina građana Srbije to ne zna, pa samim tim ne zna ni da je Gruevski priznao tzv. Kosovo i glasao za njegov prijem u UNESKO. Najcrnja je u svakom slučaju Vučićeva vlast koja je oborila sve rekorde u disciplini ponižavanje Srbije.
Preporuke:
1
1
48 sreda, 24 maj 2017 21:17
Orwell 1984
Odlican tekst G.Vukadinovica!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner